רכישת מערכת סולארית

עוברים לאנרגיה מתחדשת

רוצים לעבור להפקת אנרגיה ירוקה? התקינו מערכת סולארית שתאפשר לכם לייצר חשמל באמצעות התמרה של אנרגיה סולארית (אנרגית השמש) לזרם שבו חברת החשמל יכולה להשתמש. לא רק שתוכלו להפעיל את כל מכשירי החשמל באמצעות האנרגיה הזו, תוכלו גם למכור לחברת החשמל את העודפים המיוצרים באמצעותה. כך, לא רק שאתם מחזירים למעשה את העלות שהשקעתם בהתקנה של הפאנלים בתוך מספר שנים, אלא אתם יכולים להניב הכנסה פאסיבית נאה עם תשואה גבוהה במיוחד.

למי זה מתאים

כיצד אנו מבצעים פרויקט התקנה של מערכת סולארית?

כל התקנה של מערכת סולארית מבוצעת לאחר תכנון מדוקדק וקפדני של פריסות הפאנלים הסולאריים על הגג. לאחר מכן, אנו פועלים לקבלת האישורים הנדרשים מהגורמים הרלוונטיים. בשלב הבא, אנו מתאמים עמכם את יום ההתקנה של המערכת. באותו יום, אנו מגיעים עם הלוחות הסלולריים ועם מתקינים מנוסים שעולים על הגג, ומתקינים את הלוחות בזהירות וללא כל פגיעה במראה הגג בהתאם לתוכנית המפורטת שהוכנה מראש. אתם תדעו מראש היכן יותקן כל פאנל, ותוכלו לזהות אילו חלקים בגג לא יכללו לוחות סולאריים משום שהם אינם חשופים לקרני השמש. נוסף על כך אנו מתקינים את המערכת הסולארית גם על מפעלים ומתחמים נוספים אחרים, ומוודאים כי זווית הפנלים תואמת את קו הפגיעה האידיאלי של קרני השמש, בדיוק לפי התכנון ההנדסי שבוצע קודם לכן.

הכנת התשתית וחיבור למערכת החשמל

כעת מגיע השלב האחרון. בשלב אנו מכינים את התשתית לחיבור למערכת החשמל בישראל. החיבור עדיין לא יתבצע על ידינו עד שהמערכת עברה ביקורת של חברת החשמל, ורק אז מהנדס חשמל מטעמנו יחבר את המערכת. לאחר שהמערכת חוברה אתם יכולים להשתמש בחשמל הן לצריכה ביתית והן כאפשרות לקבל המחאה חודשית קבועה מחברת החשמל על החשמל שיוצר על ידי המערכת. חשוב לדעת כי חשבון החשמל הבסיסי שלכם לא ישתנה, אך ההמחאה שתקבלו יכולה לא רק לכסות את עלות חשבון החשמל, אלא גם להשאיר בכיסכם בכל חודש סכום כספי עודף. מעולם לא הייתה השקעה פאסיבית משתלמת כל כך כמו התקנת הפאנלים הסולאריים.